2010. augusztus 26., csütörtök

Szívat a Gyerek

Tegnap Izával békésen szundikáltunk a kanapén, Marci is aludt - legalábbis mi úgy tudtuk - amikor a légzésfigyelő teljes hangerővel beriasztott. Nem tudom, hogy milyen sebességgel értem a gyerekszobába, de rövidtávfutásban biztosan nyerő lettem volna. Mire beértem azt láttam Marci fekszik kimeredt szemmel, mozdulatlanul, én elkezdtem rázni, finoman ütögetni, de a légzésfigyelő csak sípolt és sípolt én meg kezdtem teljes pánikba esni Izával együtt. Mire észrevettük, hogy a kis drágaság kihúzta a csatlakozót a készülékből és valószínűleg a hangzavartól lemeredt, azért nem moccant. Utána megjutalmazott minket egy huncut mosollyal és aludt tovább. :P

5 megjegyzés:

  1. Bakker a kimeredt szemnél már totál lestresszeltem, bár hozzászokhattam volna már ezekhez a történetekhez :)

    VálaszTörlés
  2. Ügyes!!!:) Mi lesz még később?? :)

    VálaszTörlés
  3. Macskusz, na igen én is stresszeltem rendesen! :)

    Judit: ez jó kérdés!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Biztos én is nagyon beijedtem volna...

    VálaszTörlés
  5. Ezek az apróságok néha nagy kalamajkát tudnak okozni. :)

    VálaszTörlés