2010. augusztus 28., szombat

elrontom??

Lehet, hogy most rontom el teljesen Marci alvási szokásait, de megmondom őszintén elfáradtam. Ha éjjel felébred és eszik, akkor a visszaalvással semmi gondja nincs, viszont a napközbeni elalvás előtti időszakokból most lett elegem. De erről itt már írtam. Azóta világossá vált, hogy a melegnek semmi köze az egészhez, az én fiam ilyen és kész... Úgyhogy ma délelőtt szépen behoztam a nappaliba, ahol kinyitottam a kanapét, melléfeküdtem, és nem kellett rohangálnom a cumit ki-be rakni a szájába, nem kellett állva a kiságy mellett rázni a kis seggét, és mindezt átlagosan egy órahosszáig legalább, és persze naponta legalább háromszor. Így ott volt kéznél a gyerek, én is pihentem és pikk-pakk elaludt. Nem mellesleg én is szúnyokáltam mellette egy kicsit. Csak azt nem tudom, hogy ezzel most helyesen cselekszem vagy nem?

9 megjegyzés:

  1. Mi ugyanígy csináltuk mindkettőnél,imádtam délutánonként sziesztázni velük...az egyik 14, a másik meg 8..kutya bajuk:))))sőőőőőt:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Kutty most megnyugodtam. :)
    Meg éppen magamból és Anyuból is kiindulhatnék, volt hogy éjszakákon át járkált velem és nappal is,hogy végre aludjak. Hozzám képest Marci egy angyal! :D

    VálaszTörlés
  3. Az a legjobb mindig a Marcinak, ha mellette vagy.:) Nálunk nappal elaludhat velem/velünk, rajtam/rajtunk, de este szigorúan kiságy.:) Eddig működik szépen, remélem így is marad.:)

    VálaszTörlés
  4. Mi is így alszunk, hogy mi lesz később majd meglátjuk. Most mindenkinek hasznos ez a fajta alvás, pont azért, mint ahogy Te is írtad. Ha pedig nem akarsz aludni, készíts oda olvasnivalót... Mikor olvastál utoljára valami hosszabbat nyugodtan?... gondolom jópár hónapja nem. Én még ilyenkor szoktam netezni is - mint most is:). Szerencsém, hogy laptopot vettem, nem asztali gépet.
    Mellesleg neten olvastam, hogy jót tesz a babáknak, ha érzik a szülő közelségét (bár neten annyi mindent olvasni, hogy biztos valahol le van írva ennek az ellenkezője is). De épp ezért megnyugtató Pöttyöskutty' megjegyzése.

    VálaszTörlés
  5. Éppen úgy csináld, ahogy jól esik neked és nektek. Én is sokszor görcsöltem ilyen és hasonló dolgokon, de rájöttem, hogy a gyerekemnek sokkal nagyobb szüksége van egy nyugodt, kedves anyukára mint egy kialvatlan, fáradt idegroncsra.

    VálaszTörlés
  6. Ha Te úgy érzed jónak, akkor mindenképpen így jó.
    Mi is így aludtunk/alszunk és köszi minden oké :)

    VálaszTörlés
  7. Mi mindig így alszunk, persze ez nem a mindannapok története, de azt vettem észre a gyerek nyugodtabb, ha érzi maga mellett a szülőt/nagyszülőt...stb

    VálaszTörlés
  8. Ok csajok, akkor marad ez a verzió! :):)

    VálaszTörlés
  9. Én is csatlakozom még:) A délutáni szunya közös volt, egymás mellett a nagyágyon... nekem is jólesett, neked is jó lesz, ha pihensz picit.
    krikszi

    VálaszTörlés