2010. augusztus 16., hétfő

alvásgondok

Marcival az elalvás kezd horrorisztikussá válni, legalábbis én lassan átmegyek zombiba. Hihetetlen, hogy kb. egy óra kell minden egyes nappali elalvás előtt mire kidől, és úgy tűnik a viszonylagos nyugodt éjszakáknak is vége. Ma éjjel is négyszer keltünk, és nem is akárhogyan. A négy ébredésből egyszer az volt a gond, hogy Marcikám hasra vágta magát, a lábai beszorultak az ágy rácsai közé és nyilvánvaló, hogy rögtön Anyáért kellett kiáltani.
Megoldás? Jó lenne valami, de már tapasztaltabb anyukák elmondásai alapján, majd ezt is kinövi! 
De MIKOR??????????????????????????????????

SmileySmiley

9 megjegyzés:

  1. Sajnos Pipacsom, ezt nem lehet megmondani...gyereke válogatja.
    Kolos pl 2,5 éves koráig éjjel kb 5-6 felkelést produkált, Bogi "csak" hármat, de még tart. Brigi lassan 4 éve nem alszik egy éjszakát sem végig, kivéve, ha nálam vannak az aprók, akkor meg én nem alszok.

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy nem vigasz, de most nálunk is ugyanez a helyzet. Alapból Á. már csak egyszer ébred éjszakánként, ehhez képest most vagy 5x fent volt és nappal is alig akar aludni. Nyűgös, nem lehet igazán a kedvében járni. Biztos vagyok benne, hogy a meleg miatt van.

    Szerintem is ki fogják nőni, legalábbis nálunk a két nagyobb már réges-rég átalussza az éjszakákat, így nekem fogalmam sincs arról (szerencsére), hogy milyen lehet egy (két-három) rosszul alvó gyerek miatt éjszakázni. Voltak átmeneti, rövidebb nehéz időszakok (meleg, fogzás, stb... miatt), de mindig hamar rendeződött a helyzet.

    Amúgy az ébredések legnagyobb rész nálunk is amiatt van, hogy kilógatja a kezét az ágyrácsok között és nem tudja visszahúzni. :)

    VálaszTörlés
  3. lehet a meleg miatt is alszik nehezen, Edi is nagyon nehezen alszik mostanában el és állati nyűgös!lehet ha lehül egy kicsit a levegő, Marcika is nyugodtabb lesz. :)

    VálaszTörlés
  4. Az én fiam olyan két éves kora körül kinőtte, addig ölben kellett altatni.
    Csibém a múltkor szerintem egész jól aludtunk :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg kinövi. Aztán újra jön valami (mozgásfejlődés, fogzás vagy dackorszak), és újra ébred éjszaka többször is. Ez egy végeláthatatlan körforgás - kezdem átlátni.
    teide

    VálaszTörlés
  6. Dóri már kinőtte, a másikról bölcsen nem nyilatkozom... :D

    VálaszTörlés
  7. Próbáltad ezt a borostyános izét? Egy csomó babán látom, és vagyok olyan, hogy kérdezősködöm is...akit kérdeztem ,kivétel nélkül mondta, hogy bevált.....

    Az enyémek elég korán át-aludtak...aztán volt lámpás elalvásuk, meg bújj mellém elalvásuk...meg még hosszan sorolhatnám:-)))

    VálaszTörlés
  8. Az enyém lassan 4,5 éves, de sajnos a mai napig ébred éjszaka. Ha véletlenül nem, akkor meg én ébredek meg ezerszer, hogy megnézzem mi van vele :) Hidd el lassan ez lesz a legkisebb gond :) Csak fel a fejjel!

    VálaszTörlés