2011. június 14., kedd

kecskeméti vadaspark- képek után szöveg :)

Már régóta akartam ilyen programot szervezni Marcinak, úgy gondoltam most már elég "nagy" ahhoz, hogy akár élvezze is az ilyenfajta kikapcsolódást is. Szegedet szerettem volna megcélozni, de úgy döntöttünk kezdetnek elég a kecskeméti is, majd ha már megtanult járni, akkor irány a szegedi állatkavalkád! :)

Jól gondoltam, Marci oda meg vissza volt az állatoktól, na meg persze az új helytől, az idegen emberektől és gyerekektől is. A fajmeghatározás is jól ment, nemes egyszerűséggel minden állat "dede" vagy "vauvau" volt. :)

A következő új program pedig hamarosan a strand lesz! :)

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon családias lehetett! A szegedit azért ne hagyjátok ki, mert nagyon tetszene nektek!

    VálaszTörlés
  2. Ez a hely nekünk is nagy kedvencünk, itt indítottunk mi is, és úgy ítéltem meg, hogy pont akkora, amekkora egy ilyen kisgyereknek "elég" egy alkalomra. Amúgy csodálatos maga a hely.

    VálaszTörlés