2010. október 20., szerda

vegyesen

* Könnycsatorna-szűkület. Ezzel küzdünk már jó ideje. Miután semmilyen csepp és csodaszer nem segített Marcinak, ma felkerestünk egy orvost, aki ugyanezt a diagnózist felállította, de legalább végre megoldási alternatívát is kínált, nemcsak a huszadik szemcseppet.
Magyarországon az a trend, hogyha egy babának ilyen problémája van, akkor ezt a szűkületet egy igen kellemetlen beavatkozással (szondázással) szüntetik meg, ami elég fájdalmas a babának. A doktornő adott egy hónapot nekünk, hogy egy speciális masszázzsal próbáljam megszüntetni a problémát. A belső szemzugát kell masszírozni Marcinak 4X1 percig, ami egy ilyen kis ördög esetében nem lesz kis mutatvány. Ma két masszázs volt eddig, de már mintha látszódna a javulás. A továbbiakat majd meglátjuk. Én mindenesetre reménykedem. :)

* Hiszti: nem akarom elkiabálni, de mintha csitulnának a dolgok. Elalvás előtt már csak kiabál, beszélget, kéri a cumit, semmi ordítás és sírás/rívás, ami nagyon-nagyon jó, így én is sokkal nyugodtabb vagyok. :)

Programok: most már én is aktívabban részt fogok venni a babáknak-mamáknak szánt rendezvényeken, hála Juditnak, mindig naprakész is vagyok, hogy mikor mire érdemes elmenni. :)

* Mozgás: lassacskán négykézlábra állunk, ahogy elnézem Marcikát, miközben küzd az aktuális játékáért vagy méginkább a távirányítóért. Az önálló ülés sincs már messze, ma már a babakocsiban is húzta fel magát. Mindenesetre keresni fogok egy gyógytornászt, aki a Dévény-módszerrel dolgozik és egy kicsit rásegítünk a dolgokra. :)

3 megjegyzés: