2010. október 6., szerda

elvek és azok feladása

Amikor gyereke lesz az embernek annyi mindent megfogad. Többek között, hogy ő márpedig tartani fogja magát az elveihez. A hülye elveihez. Mint pölö, ha a Gyerek hisztizik nem veszem fel vagy a Gyerek nem alhat velem, mert később megszívjuk, vagy csak három-négy óránként ehet. Na ezek közül én már mindet feladtam.

Sokszor bármit megtennék, hogy végre hallgasson el Marci, nemhogy azt, hogy fölvegyem. Ha ezen múlik a csönd, akkor én inkább  egész nap cipelem.
Hajnalban már nagyon nyűgösen alszik, nem vagyok hajlandó a kiságy mellett álldogálni és figyelni mikor esik ki megint a cumi a szájából, ergó mellettem landol az ágyban. Mert így kényelmes. És így nem kapok idegösszeroppanást reggelre.
Az én Gyerekem zabás. Van hogy nem tűr 3 órát kaja nélkül, hanem már 2 után üvölt mint a sakál. Választhatok. Vagy tartom magam a hülye elvemhez és hallgatom az üvöltözést, ami a végén átcsap őrjöngésbe, vagy megetetem és jó esetben még el is alszik. Hát persze hogy itt is feladom a hülye elvemet.
Ez van. Én is valahogy így nőttem fel, és manapság ha hisztizek nem várom el, hogy fölvegyenek, valamint simán kibírok három órát kaja nélkül, ja és imádok egyedül aludni. :)

3 megjegyzés:

  1. Eleinte én is azt mondtam,hogy majd ha gyerekem lesz,elveim lesznek..Aztán egyszer unokatesóméknál voltam 3 egész napig...a fél éves babájukkal....Állandóan üvöltött vmiért...És olyan hulladék állapotban mentem haza,hogy azt mondtam,soha többet!!Azóta azt vallom,ha gyerekem lesz,odaveszem az ágyunkba,mert én igenis aludni akarok .legalábbis éjszaka!
    :-))))

    VálaszTörlés
  2. Én is elég durci vagyok ha éhes vagyok és akkor bizony rögtön ennem kell. Arról nem beszélve, hogy nem bírok elaludni ha nincs mellettem a párom. Pedig nem 7 hónapos vagyok. Akkor hogyan várnánk el ezt egy kis pici babától?????

    Látni fogod, hogy mikor és milyen elvek követhetőek. Mindennek megvan a maga ideje.

    VálaszTörlés
  3. Persze, lehetnek elveink,de akkor is rugalmasnak kell lenni, és nem lehet elvárni egy gyerektől, hogy mindenben Ő alkalmazkodjon. Ha ezek a megoldások nektek megfelelnek, akkor az a legjobb!
    Én kajaügyben mindig is ezt csináltam. Lilit még nem kellett magunk mellé venni, de engem alapjáraton is csábít ez a gondolat és még lehet, hogy sajnálni is fogom,hogy nem altattam mellettünk.:)

    VálaszTörlés