2009. augusztus 1., szombat

2009. augusztus 1.

hogy is volt?

Arról még nem is írtam, hogy milyen volt, amikor kiderült, hogy terhes vagyok. :)
Szóval a menstruációmat július huszadikára vártam, de nem jött. Máskor is volt már így, különösebb jelentőséget nem tulajdonítottam neki, gondoltam 2-3 nap csúszás belefér. Csütörtökön barnás maszatolás volt is, ami egészen péntekig tartott, aztán semmi. Szombaton kezdtem el agyalni, hogy ez talán azt is jelentheti, hogy Dini befészkelte magát a pocakomba. Hétfőn A. hívta fel rá a figyelmemet, hogy talán nem ártana tesztet csinálni. Csináltunk. Rohangáltam mint egy őrült a teszttel a kezemben, hol az erkélyre, hol a fürdőbe, hol A-nak mutogattam, hogy tényleg ott van-e a másik csík is. Ott volt. Visszavonhatatlan bizonyítékaként annak, hogy Dini ott van a hasamban.

áldott állapot

Valahogy még mindig nem fogtam fel, hogy áldott állapotban vagyok. (Valahogy a terhesség szót nem szeretem.)
Pedig kezdenek jelentkezni a testi tünetek is, a mellem olyan mintha most jöttem volna ki a plasztikai sebészetről. Kerek, duzzadt és a mellbimbóim folyamatosan ki akarják döfni a fürdőruhámat, nem kis feltűnést keltve ezzel. Hi-hi. :D Az étvágyam is nőtt, na jó azzal sose volt gond, de érezhetően többször és többet bírok enni. A héten ezt legalább kompenzálni tudom az úszással. A doki azt mondta azt lehet, csak a meleg vizet kerüljem.
A testi tüneteimen túl a hangulatváltozásaim is rendesen megkeserítették az utóbbi napjaimat, és nemcsak az enyémeket, A. is csak pislogott egy-két kirohanásom után. Egyik pillanatban fúria, a másikban meg angyal. Most jól vagyok, kíváncsi vagyok meddig. :)

2009. július 29.

orvosnál

Szerencsésen összeszedtem valami gombás fertőzést, úgyhogy írtam a dokimnak smst, hogy valószínű terhes vagyok és van mellé még egy remek fertőzésem is, tud-e fogadni. Tudott. :)
Ráadásul szabadság alatt, úgyhogy egyre biztosabb vagyok abban, hogy jó orvost választottam. :)
Szóval csinált egy kismedencei ultrahangot, és még nem látott semmit. Azaz látott, látta a peteérés helyét és a megvastagodott méhnyálkahártyát. Kiszámolta, szerinte most tartok a második héten. Úgyhogy, ha hazajöttünk Zalakarosról újra megyek hozzá és újra ultrahang.
Izgulok, minek is tagadjam? :)

2009. július 27.

pozitív

Ma kiderült, hogy kisbabát várok. Legalábbis a két csík megjelent és nem is tűnt el.
Egyelőre még fel sem tudom fogni. Írni sem tudok róla, csak hebegek és habogok itten.
Vettem még egy tesztet, holnap megismétlem, de hát véletlen csak nem keveredik oda egy csík nem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése