2010. július 21., szerda

banális

Most lett csend. Úgy három óra eltelt mire rájöttem mi a gond. Nem fogjátok elhinni, én se nagyon akarom. Van két rácsvédőnk, úgy alakult, hogy mind a kettő mosásban van, így most anélkül aludt  hisztizett a drágám. Fél doboz bonbon felzabálása után jött az ihlet, hogy talán rácsvédőhiánya van. Persze magam sem hittem, de azért feltúrtam a gyerek szennyestartóját az elefánis "rongydarabért". És lássatok csodát, a kisfiam alszik. :O Ha ezt tudom, akkor megspórolok magamnak egy kisebbfajta idegösszeomlást és 1000 kalóriát.

1 megjegyzés:

  1. Már én is belegondoltam, hogy mi lenne ha véletlenül elhagynánk a rongyit. Túlságosan hozzánőtt Barnushoz, teljesen bekábul a kis feje amikor odaadom neki. Szinte nem is tud elaludni nélküle. Most elkezdtem hozzászoktatni egy sima textil pelushoz, az pótolható bármikor, nem okoz gondot ha az egyiket kimosom.

    VálaszTörlés