2011. november 24., csütörtök

elkutyult a gyerek

Ha Marci beteg én nem tudok vele szigorú és következetes lenni. Annak örülök, ha már egy kicsit élénkebb és rosszalkodik. És igen az elmúlt héten volt olyan hogy este 10-ig kint ugrálhatott a nappaliban, mert akkor kapott életre és akkor akart játszani. Igen, tévézni is tévézhetett és sorolhatnám. :) Na most hogy tegnap óta (kopp-kopp) tünetmentes, próbálnám visszaterelni a régi mederbe. Este kisebbfajta birkózást folytattunk, mert persze jött volna ki játszani, miután megitta az esti tejadagját, én meg nem engedtem. Fél óra után feladta a küzdelmet és jóízűen elkezdett hortyogni. :) De gondolom lesz még pár küzdelmes esténk. Ja és a napközbeni dirigálásait se hagyjam ki, mutogat, hogy mit szeretne, mit vigyek neki oda, mától ez is megszűnik, ha tetszik ha nem. És, ahogy most is elnézem inkább nem tetszik, mint igen. :P
Viszont a lényeg, hogy meggyógyult! Tegnap visszavittük kontrollra és gyógyultnak nyilvánította a doktor néni is. Én meg optimistán kellemes ünnepeket is kívántam neki :), mert mostanában nincs szándékomban felkeresni a gyerekorvosi rendelőt...

4 megjegyzés: