2010. március 5., péntek

ajándék

A héten kis csomagot hozott a postás! Ahogy megláttam, be is ugrott, hogy Boci küldött nekem valami meglepit, hiszen pár napja elkérte nagy titokzatosan a postacímemet! :)
Arra tippeltem, hogy egy horgolt cipőcske vagy egy kis tipegő lesz benne, ismerve Boci tehetségét, de a valóság, az minden várakozásomat felülmúlta. Kibontottam és csak sírni tudtam a meghatottságtól. :) Az első kis fotóalbuma, amit Boci saját kézzel hajtogatott, szerkesztett és nyomtatott! Köszönjük szépen itt is!! :*





(Nagyobb képért, katt a képre!)

9 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörűséges és megható!

    VálaszTörlés
  2. Nagy öröm volt készíteni. És még nagyobb öröm, látni, hogy örülsz neki!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Ja, és arra a kis vonalas lapra majd írd be a nevét meg a születési adatait. Azt akartam, hogy a te kézírásod is rajta legyen!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedves ötlet és ajándék :):):)

    VálaszTörlés
  5. Nahát! Igazán kedves tőle! Nagyon szép lett! :-))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép. És eszméletlenül jó ötlet. :)

    VálaszTörlés
  7. Ez egy hihetetlen kedves dolog...és nagyon szép.. :)

    VálaszTörlés