2009. október 20., kedd

visszatért

Igen, visszatért a régi "kedves" ismerősöm a reggeli hányinger. Pedig már azt hittem örökre búcsút mondtunk egymásnak, de nem. Újra itt van és vele együtt az étvágytalanság is, ami viszont délutánra köddé válik. Ráadásul olyan szinten, hogy tegnap is jól bekajáltam. Házitejföl, házikenyér, házi kolbász, ahogy kell! :D Rá fél órára már úgy éreztem nincs bennem semmi, így lenyomtam még fél csomag mazsolát is. :D Azt hiszem kezdem visszaszedni a leadott kilókat. És hol van még a vége? :D

ui.: holnap 4D!! Tessék szurkolni! :)

8 megjegyzés:

  1. Drukkolok! :D
    Mit szeretnétek jobban, kisfiút vagy kislányt?

    VálaszTörlés
  2. :) Szurkolok... Éppen ezt akartam kérdezni, h itt kiderül a neme? (Nem értek hozzá... :$)

    VálaszTörlés
  3. Boci, Makka: Köszi! :)
    A. fiút, én meg egészségeset! :D /Egyébként én azt érzem, hogy Hanna baba lesz. :) /

    VálaszTörlés
  4. o, egyik kedvenec nevem: Hanna!!
    es nem mellesleg egeszseges is legyen!
    *drukkol és kivancsian varja a 4D-kepet, beszamolot...* stb. :)

    VálaszTörlés
  5. :) Drukkolok. Minden rendben van !

    VálaszTörlés
  6. Akkor Hanna lesz...én is tudtam kivel van dolgom.

    SZURK

    VálaszTörlés
  7. Előbb olvastam el a felső postot :):):):) Így már tudom, hogy nem Hanna :):):)

    VálaszTörlés